راهنمای دریافت اکانت و سیاست های مرجوعی
در زیر تک تک بند های مربوط به دلایل منسوخ شدن گارانتی اکانت, سیاست های مرجوعی و نحوه دریافت اکانت خریداری شده قید شده است. لذا خواهشمندیم همه موارد را به دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به پرداخت نمایید.
راهنمای دریافت اکانت:
برای دریافت اکانت خریداری شده, لطفا شناسه پیگیری یا رسید تراکنش را از طریق چت واتس اپ (دکمه شناور سبز رنگ) یا تلگرام برای ما ارسال کنید.
صبور باشید همکاران ما پس از بررسی اطلاعات و تایید هویت, به صورت انی اکانت را در اختیار شما قرار خواهند داد.
همچنین میتوانید از طریق پنل کاربری > تیکت های پشتیبانی > ثبت تیکت نسبت به دریافت اکانت با ما در ارتباط باشید.
مواردی که باعث ابطال گارانتی میشود:
1 – هر گونه تغییر در اطلاعات اکانت, اعم از تغییر پسورد یا ایمیل اکانت مربوطه, تغییر پلی استیشن ایدی یا غیر فعال کردن کد تایید دومرحله ای باعث منسوخ شدن گارانتی و عدم ارائه پشتیبانی از سمت ما خواهد بود.
2- عدم وارد کردن اکانت بر روی کنسول و نصب دیتا طی بازه تعیین شده توسط پشتیبانی
سوالات متداول:
1- رمز اکانت اشتباه است: اکانت ارسال شده برای شما, توسط ما بصورت متوالی چک شده و در اختیار شما قرار گرفته است لطفا تمامی کاراکتر ها را با رعایت حروف بزرگ و کوچک به دقت وارد کرده و بررسی کنید.
2- ایا اکانت قانونی موجب بن شدن دستگاه میشود؟ خیر, تمامی اکانت ها توسط گیفت کارت قانونی خریداری شده و به صورت اشتراکی یا غیر اشتراکی در اختیار شما قرار میگیرد.
3- ایا اکانت ریجن یک را میتوان روی کنسول ریجن دو وارد کرد؟ بله, ریجن دستگاه هیچ ارتباطی به ریجن اکانت نداره و شما میتونید اکانت با ریجن های مختلف رو روی کنسول خودتون وارد کنید.
4- اکانت, ایمیل اصلی هست؟ بله, صفر تا صد اکانت توسط ما ساخته میشه با ایمیل org و در اختیار شما قرار میگیره.
5- ماندگاری اکانت ها چقدره؟ با توجه به این که بازی های روی اکانت به صورت کاملا قانونی خریداری شده, شامل گارانتی و ماندگاری مادام العمره.
6- ایا میتونم اکانت رو واگذار کنم یا مجدد بفروشم؟ بله یک سری از ظرفیت ها و بازی ها دارای قابلیت فروش مجدد میباشند.
7- برای نصب دیتا چقد تایم داریم؟ خدمت شما عرض شود که جهت نصب دیتا روی اکانت ظرفیت یک, تایم حداکثر 6 ساعت و محدود بوده ولی برای ظرفیت های دیگه حداکثر یک روز تایم برای نصب بازی در نظر گرفته شده است.
8- میتونم هر وقت بخوام وارد اکانت بشم؟ بله بجز ظرفیت اول که شامل گارانتی نمیشه(در صورت متصل کردن به اینترنت), برای دیگر ظرفیت ها شما میتوانید وارد اکانت شوید.
9- به صورت غیر عمد ظرفیت اشتباهی رو خریداری کردم ایا قابل معاوضه هست؟ در صورتی که قبل از وارد کردن اکانت اطلاع بدین بله قابل معاوضه میباشد.
10- وقتی اکانت رو وارد میکنم ارور میده: تقریبا 90 درصد ارور ها مربوط به اختلال در سرور های سونی و اینترنت شما میباشد. لطفا قبل از وارد کردن اکانت از متصل بودن نت به کنسول و کیفیت ان مطمئن شده و بعد از ریست کردن کنسول, مجدد نسبت به وارد کردن اکانت اقدام فرمایید.
اموزش اکتیو کردن اکانت:
1- امورش تصویری نحوه اکتیو کردن اکانت PS4
2- اموزش تصویری نحوه اکتیو کردن اکانت PS5
لینک کانال تلگرام و رضایت مشتری:
ادرس کانال تلگرامی اسپینزو گیمر
با تشکر از همراهی شما – مدیریت اسپینزو گیمر – مرجع تخصصی خرید اکانت قانونی